تو دیگه داری میری...
تو دیگه داری می‌ری ، این اختتام رویاست این آخرین سکانسِ فیلمِ کازابلانکاست من همفری بوگارتم ، مغرور و بی‌تبسم تو اون زنی که می‌ره با مردِ نقش دوم بارون بباره یا نه ، صحنه دراماتیکه تصویرت از تو چشمام می‌ریزه چیکه چیکه دوربین یواش یواش از تو صحنه می‌ره بیرون من می‌مونم با سایه‌م، من می‌مونم با بارون این اشکا مصنوعی نیست ، تو دیگه داری می‌ری داری چشاتو از من، از نقشِ من می‌گیری راهی نمونده باقی، فیلم‌نامه اینو می‌گه من و یه جای خالی، تو و یه مردِ دیگه از وقتی که نگاهت از تو نگاهم رد شد این فیلم عاشقانه ، یه فیلمِ مستند شد بازی دیگه یادم رفت ، نقشم خودِ خودم بود نقش کسی که چشماش لبریزِ عشق و غم بود اسکارُ من می‌گیرم ، اما چه فرقی داره نقش سیاهی لشکر ، با یه ابرستاره وقتی تو رو ندارم، وقتی تو دورِ دوری وقتی باید بسازم با حسرت و صبوری این فیلم موندگاره ، گیشه‌ها قبضه می‌شن اما بازم من بی تو ، اما بازم تو بی من تو دیگه داری می‌ری ، این آخرین پلانه تیتراژ میاد و آهنگ ، همراه این ترانه یغما گلرویی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:, | 12:36 | نویسنده : پرمین |
  • یکتا گستر
  • خرید بک لینک